Alla inlägg den 23 april 2008

Av David - 23 april 2008 07:57


Hej!


Jag är 64 kg David och är full av fräknar och nyfikenhet kring livet. Om det sistnämnda lär jag mig helst genom att ta del av andra människors berättelser. Nu var jag frestad att skriva och som av en slump men det ska jag inte, för det är fel, det ska stå: Och efter hårt arbete har jag hamnat i en position där jag är avlönad för att stilla den min nyfikenhet. Läser jag den meningen en gång till värmer det till i bröstet av vetskapen om att jag har tagit mig till en hållplats där jag verkligen vill vara.

      Jag arbetar som kurator på två olika skolor, en låg- och mellanstadieskola och en specialskola. Det är för det mesta bra. Förutom när jag sitter på snurrande kontorsstol och får plattare röv och ondare rygg.

       I övrigt kan jag informera att min ålder nyss adderats med en siffra till att landa på ålderdomen 26. Fortfarande mittemellan att vara gammal och klok & ung och dum så jag passar på att turas om att ställa ben på olika sidor av mittlinjen för att se vad som matchar mig bäst. Än så länge gör sig benen bäst bland klädsam ungdom.

       Jag har en tjej också. Som jag är rödaste kär i sen sex-sju år tillbaka i tid. 

       Typiskt, pennans udd gick av så jag skriver inget mer. Nu tycker jag att det är din tur att berätta vem du är? Jag är som sagt nyfiken.


       MVH

       David Eliasson


Ovido - Quiz & Flashcards